středa 4. ledna 2012

Johnny Depp z mého pohledu

No,jako úplně první osobnost která bude mít čest na mém blogu je tento velmi talentovaný herec.Jo,možná je to také tím,že jsem nedávno propadla mánii Pirátů z Karibiku což mě nutí (už asi týden) se na jeden ze 4 dílů po večerech dívat :-) .Každopádně ty jeho krásné oči a občas hrůzu nahánějící někdy naopak tak sladké pohledy při kterých u televize doslova taju to je podle mě opravdu bomba.Zahraje všechno, od uhozeného Williho Wonky s továrnou plnou čokolády,přes kočovného Rouxe z filmu Čokoláda až po hrůzostrašného vraha Todda Sweeneyho kterému dodal lesk a šarm .Málokterá jeho kouzlu nepodlehne,já mu podlehnu vždycky pokud má ve filmu delší vlasy,krátké se mi na něm nelíbí(nezlobte se :-) ) Připravila jsem pár obrázků které se mě osobně líbí a budu ráda pokud se zalíbí i Vám a třeba jeden z nich zkrášlí pozadí vašeho PC.Takže?

Tento je podle mě vydařený..krásný je slabé slovo .


Jako hlavní postava ve filmu Sweeney Todd.Ne,bohužel to není film s happy-endem ale
s velmi špatným koncem plný krve.Ne pro slabší povahy!
S kloboukem?všude!




zdroj:Internet

Žádné komentáře:

Okomentovat